14 februari, tante Leen gefeliciteerd! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu 14 februari, tante Leen gefeliciteerd! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu

14 februari, tante Leen gefeliciteerd!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hotmail, wil niet openen dus dan maar zo

  • 15 Februari 2015 - 11:54

    Lenie:

    Irene wat lief en leuk dat jij nog daar aan de andere kant van de wereld ,mijn feliciteerd met mijn verjaardag . Jij ben toch echt een schat. Maar geniet nog met volle van je vakantie ,want het einde is in zicht.ik vind het leuk dat je daar zit . Maar ben toch wel weer blij als je weer hier ben. Tante Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2015

Chrischurch

15 Februari 2015

14 februari, tante Leen gefeliciteerd!

08 Februari 2015

Irene

23 Januari 2015

Picton

23 Januari 2015

Picton
Irene

Reisverslag New-Zealand

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 10163

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: