Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu

Picton

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

23 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Oke, daar dan toch een berichtje van mij. Ik ben van Rotorua naar Taupo gereisd en daar 2 dagen verbleven. Samen met een jongen van de bus daar iedere avond gegeten. Muziek was s' avonds zo luid op straat dat je lach te stuiteren in je bed en het raam kon niet dicht. Samen met mijn kamergenoten dus maar naar de kroeg gegaan en na een paar biertjes kon iedereen slapen

  • 23 Januari 2015 - 09:05

    Ko:

    He ireen,

    Lekker geslapen in taupo dus:)
    Nu ff lekker wijn lurken in picton.

    Veel plzier nog.

    Pas wel op voor de sandfly, die zijn er heel veel op het zuider eiland ;)

  • 23 Januari 2015 - 17:58

    Femke:

    Wat een top oplossing hahaha!
    We kunnen niet slapen... laten we ons dan maar in een comazuipen hahaha! Grapje natuurlijk :-) ik begrijp dat jullie een bescheide bakkie hebben gedaan ;)
    Veel plezier chicky! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Picton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2015

Chrischurch

15 Februari 2015

14 februari, tante Leen gefeliciteerd!

08 Februari 2015

Irene

23 Januari 2015

Picton

23 Januari 2015

Picton
Irene

Reisverslag New-Zealand

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 10159

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: