Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

13 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo allemaal,

Ik heb een nachtje bij Jullie gelogeerd dit was erg gezellig en ook wel even fijn om vlak na mijn aankomst in een goed bed te slapen. Het was leuk om Annie van der Meij te ontmoeten en soms erg handig voor de vertaling want zij spreekt zeer goed Nederlands. Jullie en haar dochter Amy namen mij mee naar een paar mooie plekjes in Auckland, en Annie bakte bitterballen voor mij echt fantastisch. Ook heb ik nog wat andere familieleden mogen ontmoeten. Al met al een zeer leuke dag

• 14 Januari 2015 - 15:48

Lenie Rodewijk:

Irene wat leuk .dat je met Julli mee geweest ben ,en met tante Annie Wij hopen dat je het verder ook goed naar je zin heb . En geniet er van .Wij wachten weer op nieuwe ervaringen . Liefs tante Leen En ome Nol