Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Irene Veer - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Orah,

Super goede vlucht gehad, met veel eten en aardige mensen. Jammer dat ik mijn sinaasappelsap over mijn buurman gooide tijdens de reis naar Australië. Daar maak je geen vrienden mee weet ik nu. Alles gaat hier goed iedereen is aardig en wil je helpen. Ik heb aardige kamergenootjes die me wat wegwijs hebben gemaakt. Morgen haalt Jullie mij op en ik ga zo naar de Skytower. Auckland is een mooie schone stad. Mijn nieuw nummer is 0223085942, ook heb ik een sim kaart geroggeld papa

  • 04 Januari 2015 - 08:39

    Mary:

    Hey zus,

    Fijn te horen dat je reis goed is gegaan! Heel veel plezier.

    dikke kus mary

  • 04 Januari 2015 - 11:03

    Claudia:

    Heey Ireen,

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan! Ik ga het allemaal lezen :)

    Have fun

    Clau :)

  • 04 Januari 2015 - 14:02

    Lisa Marie Koning:

    Hey Ietje! Wat fijn te horen dat alles goed is gegaan!
    Die sinaasappelsap.. tja.... er moest natuurlijk zoiets gebeuren... whahaha veel plezier en tot horens!

  • 04 Januari 2015 - 15:59

    Hennie:

    Hey meisje,

    Ik zie nu pas dat ik kan reageren. Het klinkt allemaal leuk en gezellig! Geniet van alles en veel plezier!
    Dikke x van ons.

  • 04 Januari 2015 - 16:16

    Ko&Naomi:

    Heee Ireen,
    Leuk om te horen dat je er bent :)
    Heel veel plezier in Auckland en in NZ want de rest is nog mooier :)

    groetjes ons

  • 04 Januari 2015 - 18:03

    Jacq:

    Hoi Irene!
    Leuk om te lezen hoe het gaat met jou!
    Kinderachtig van die buurman trouwens
    groeten van Jacq

  • 05 Januari 2015 - 14:30

    De Keuken:

    Gelukkig nieuwjaar veel plezier en leuk is je reisverslag.Groetjes vanuit de keuken kortverblijf.

  • 05 Januari 2015 - 15:21

    Ria:

    Hoi Ireen,
    Leuk om je verslag te lezen!
    Heel veel plezier!
    Ria

  • 06 Januari 2015 - 13:54

    Hennie:

    Hier ben ik nog een keer met de groetjes en heel veel plezier van Gladys (van de sport).
    Denk elke dag aan je, hoeveel je zal genieten en wat een mooie dingen je nog gaat zien en beleven.
    Veel lieve groetjes van ons!

  • 06 Januari 2015 - 14:35

    Tante Leen:

    Ha Ireen ik ben blij dat Jenny er is want die helpt mijn weer.want ik had van deweek al een berichtje gestuurd maar die kwam niet door. Maar hierbij zijn wij blij dat wij leuk nieuws hoorde van jou.En dat maar goed mag genieten doe de fam de groetjes van mijn.dan krijg jij de Groetjes van ons .van mijn een dikke knuffel met een zoen. Enverder de heel veel liefs . Oome Nol ,Jenny Mike en van mijn tante Leen

  • 06 Januari 2015 - 14:35

    Tante Leen:

    Ha Ireen ik ben blij dat Jenny er is want die helpt mijn weer.want ik had van deweek al een berichtje gestuurd maar die kwam niet door. Maar hierbij zijn wij blij dat wij leuk nieuws hoorde van jou.En dat maar goed mag genieten doe de fam de groetjes van mijn.dan krijg jij de Groetjes van ons .van mijn een dikke knuffel met een zoen. Enverder de heel veel liefs . Oome Nol ,Jenny Mike en van mijn tante Leen

  • 07 Januari 2015 - 07:47

    Lolanda:

    Hoi irene,

    meid, wat fijn dat alles zo goed is gegaan en dat je het al zo naar je zin hebt. ik had je niet meer gezien, maar zo te lezen gaat het op rolletjes. Geniet van al het moois en nog de allerbeste wensen hoor,

    groetjes,
    lolanda

  • 08 Januari 2015 - 23:35

    Papa:

    Lieve Irene, ik zie dat het met jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gaat en dat je ,je ontzettend vermaakt. Leuks dat je bij familie bent geweest en alle dongen die je nog gaat doen dat het maar een avontuur mag blijven. Maar dat zal wel lukken met zo'n leuke dochter als bent. Je weet ik ben nooit zo lang van stof maar soms zijn weinig woorden genoeg om te zeggen hoeveel ik van je hou!!xxxxxxxxx
    Heel veel liefs papa

  • 12 Januari 2015 - 12:15

    Maran:

    ha irene

    klinkt goed! hele fijne reis, het begin is er, je zult zien dat je tijd daar zooo snel voorbij gaat.
    geneiet volop en heel veel plezier!
    Liefs Maran

  • 29 Januari 2015 - 04:43

    Cora, Indra En Ingrid:

    Hoi Ireen,

    Van uit de nachtdienst reizen we een stukje met je mee, jij bent nu ook wakker en wij moeten gewoon wakker blijven. Wat fijn dat je het zo goed hebt, geniet van alles wat je ziet en doet.
    We zijn heel erg nieuwsgierig naar al je verhalen , dus maak heel veel foto's !!
    Maak er wat moois van, en nog heel veel plezier !!

    liefs van ons.

  • 31 Januari 2015 - 02:23

    Irene:

    Hoi nachtzusters, wat een leuk berichtje hopelijk zijn jullie inmiddels al weer uit de nacht. Ik heb het hier nog steeds prima naar mijn zin. Ik verblijf nu in Wanaka waar ik het een paar daagjes hopelijk wat rustiger aan doe. Want daarna komt zo ongeveer Queenstown

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2015

Chrischurch

15 Februari 2015

14 februari, tante Leen gefeliciteerd!

08 Februari 2015

Irene

23 Januari 2015

Picton

23 Januari 2015

Picton
Irene

Reisverslag New-Zealand

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 10152

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: