Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Irene Veer - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Irene Veer - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar

Door: Irene van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Irene

01 Januari 2015 | Nederland, Leiden

Na een geweldig feest bij lisa Marie nu nog even bijkomen van de gezelligheid. Ik wil Clau en Lies bedanken voor het zelf geschreven lied, was echt super! Ik schiet er nog vol van whahahahaha ;P Zo meteen komen mijn geliefde neefjes en nichtje en de rest van de familie nog even afscheid nemen. Ik vlieg vanavond om 22.00 uur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2015

Chrischurch

15 Februari 2015

14 februari, tante Leen gefeliciteerd!

08 Februari 2015

Irene

23 Januari 2015

Picton

23 Januari 2015

Picton
Irene

Reisverslag New-Zealand

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 10148

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: